Efterlängtade pengar och stark sushi

2008-02-12,  kl 21:48:21


Idag fick jag äntligen mina pengar från CSN. Mina räkningar är nu betalda och jag hade en hel pengar del över. Älsklingen och jag har bestämt oss för att börja gymma. Jag har verkligen saknat det. Senast jag var på ett gym var snart ett år sedan tror jag och är inte i form längre. Vi tog en liten shopping-tripp till city och jag handlade nya skor åt oss. Hon blev jätteglad för sina skor och jag trivdes i mina. Jag passade även på att införskaffa nya träningsbyxor. Sedan åt vi sushi på någon liten restaurang med alldeles för mycket wasabi på. Fan va starkt det blev. Imorgon börjar första passet, det skall bli riktigt spännande och roligt att få bli Veronicas personliga tränare. Nu sitter jag ensam här och väntar på att sömnen skall fånga mig. God natt!

image84


2008-02-12,  kl 22:34:05


Låter som en go' dag! :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-12,  kl 22:54:28


svar: det är verkligen superbra :) Eller, verkar i alla fall vara det :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-13,  kl 00:29:19


yeesm :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-13,  kl 06:36:05


Aaah, mina skor vill också vara med :O de ropar inifrån kartongen :( tack för skorna hjärtat, jag gillar de jättemycket :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-13,  kl 11:35:34


Svar: åh, vad mysigt! Låter som om det kommer bli en alldeles strålande alla hjärtans dag för er! :) Ha en fin alla hjärtans dag!
Måste tillägga att jag veeerkligen tyckte om din design på bloggen, skitcool!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-13,  kl 21:03:57


jo precis, det ska ju vara något snyggt och även något som betyder men jag akn verkligen inte komma på vad! :P


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-13,  kl 21:21:34


Ja precis å det är ju jättegott med fruktsallad:)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-14,  kl 18:07:26


svar:
Haha ja, jag brukar inte följa med mängden när det gäller sådana saker som Alla hjärtans dag :P Är inte lagt åt det hållet på något sätt!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-14,  kl 22:11:40


Är det fel på min dator, eller varför står det att alla kommentarer är postade på samma dag och datum? :S


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-15,  kl 10:56:05


Ja det har du ju kanske rätt i. Men det är ju trevlig med en ren bil för en gångs skull... :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: