Äntligen

2008-06-02,  kl 11:59:29


Ni får be om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag. Men jag skall försöka summera dagarna som har gått på bästa sätt. Som jag skrev i det tidigare inlägger så skulle vi sticka till Göteborg oavsett om vi hyrde ut eller inte. Nu i efterhand är jag ganska glad att vi inte hyr ut till någon okänd person. Känns tryggast, plus att vi kan flytta våra möbler när vi vill i sommar. 

Resan till Göteborg var ett helvete, nästan i klass med bussresan vi fick genomlida förra gången vi åkte till Göteborg. Vi fick ta plats i en sådan där obokad vagn på InterCity. GIvetvis var det överfullt så vi fick tränga oss som boskap i "hallen" eller vad man kallar det lilla utrymmet där folk kliver på och av. Det var varmt som en bastu och där fick vi sitta på trappstegen i 1,5 timme. Men sen fick vi varsin sittplats bland ett gäng festande ungdomar. Men det var bättre än vår tidigare plats i alla fall. Efter 3 timmar var vi framme och då skulle vi släpa våra tunga packningar till spårvagnen och hem.

Det nya livet i Göteborg har hittills varit underbara. Vädret har varit som en dröm och allt känns så mycket bättre än Stockholm. Till och med luften är friskare. Vi har spenderat en del tid i stan där jag köpte Nintendogs (ett spel till Nintendo DS) till älsklingen och åt riktigt god kebab. Idag ska vi försöka ta en titt på vår lägenhet på Lindholmen samt ringa Riksten ang. vår lägenhet i sthlm. Hoppas ni får en bra dag.   

2008-06-02,  kl 12:10:48

CIrby (wejjo, lillefot, you name it)

         http://cirby.blogg.se/

<3


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-06-02,  kl 15:40:06

Lollo/Pingvinfamiljen


LYCKA TILL NU NI BÅDA !



Göteborg är ju SÅ vackert !


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-06-02,  kl 20:20:34


åh jag vill med flytta till göteborg, så jäkla härlug stad om man jämför med stockholm...

tänkte på bussresan, sånna resor har man ju vart med om... känner bara för att skrika.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: