Världens tråkigaste blogg?

2008-06-24,  kl 12:29:21


Jag vet att min blogg är tråkig nu, kanske världens tråkigaste blogg. Men jag gör mitt bästa i att försöka uppdatera den ibland. Jag hoppas bara att jag inte tappar intresset helt och inte skriver alls på flera månader som sist.

De har varit fullt upp de senaste dagarna. Jobbet har varit ganska stressigt men roligt, jag trivs. Dessutom så får jag köra en del lastbil också vilket är en bra uppvärmning inför flytten mellan Sthlm och Gbg. Min älskling och jag har det bra till och från. Men det börjar kännas bättre nu när vi bor här. Tänker aldrig släppa taget om kvinnan, älskar henne så mycket även om jag är dum ibland och tvärtom. Det enda som är ett stort problem är ekonomin. Jag vet inte exakt hur mycket jag får ut den här månaden eftersom jag har bett som ett förskott. Vanligen så är det utbetalning den 15:e varje månad, och inte 25:e som jag hade trott. Men det ska nog ordna sig. Jag borde kanske öppne en fond åt oss? Så kan ni med bra ekonomi skänka lite pengar till fonden. Jag vet, jag är smart!

I övrigt så hoppas jag att ni hade en bra midsommar. Min var helt okej. God matt och lika gott sällskap och nästan en hel arbetsdag. Ni får gärna berätta kort om eran.

Ha det fint!

2008-06-24,  kl 15:48:38


Jag tycker inte din blogg är tråkig... När du uppdaterar så är den ju bra :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-06-24,  kl 19:41:59

CIrby (wejjo, lillefot, you name it)

         http://cirby.blogg.se/

EEEEEEEEEEK!! Nice pic du, yeh, I LÖV JÅ TO!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-07-17,  kl 14:59:23


Nja, oroa dig inte. Det finns andra bloggar som suger just nu.. Min tex. ;) Ha det bäst!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-08-02,  kl 14:31:38


cool blogg :P


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-08-02,  kl 19:02:53


Yeah, euwlkårv :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: