Detta har hänt

2008-06-06,  kl 16:09:58



Som jag sa tidigare så skulle jag försöka uppdatera bloggen när jag får tid över, vilket jag har nu. Jag kan berätta lite vad som har hänt de senaste dagarna. Jag och baby var nyligen och tittade på lägenheten på Lindholmen som vi hade fått. Jag måste säga att den var riktigt fin, och lite lyxig också faktiskt. Ska bli kul att flytta in och köpa lite nya fina möbler och inreda allt. Sen blir det inflyttningsfest. Området runt Lindholmen är också riktigt fint, ligger precis vid vattnet och allt är modernt och fräscht. Jag kommer nog garanterat trivas där. 

Jag köpte för några dagar sedan en PSP med spelen Daxter och Patapon som är två riktigt roliga spel. Jag kanske recenserar spelen senare. PSPn är jag i alla fall riktigt förtjust i. Jag köpte den silvriga versionen.

Igår var jag ute med Veronicas mamma och Alex. Vi klappade grisar och getter och åt glass.

Men i övrigt lever vi gött här i gbg. Solen har skinit varje dag och värmen har varit underbar. Men jag hoppas på regn snart. Det börjar bli torrt överallt. Ni får ha det bra i sommarsverige.


      Daxter                                            Patapon

2008-06-06,  kl 19:21:55

CIrby (wejjo, lillefot, you name it)

         http://cirby.blogg.se/

VAD BRA ATT DU ÄR NÖJD!!! :D fast, du får snart bli klar med min design så jag kan blogga :(


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-06-07,  kl 03:52:54


Nice med PSP :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-06-07,  kl 10:54:29


Låter fint! :D Jag vill också ha nåt o spela på!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: