Idag börjar jag jobba

2008-06-09,  kl 04:36:56


Om några timmar så börjar jag jobba. Min väckarklocka är inställd att ringa kl. 06:00 men jag vaknade pigg och redo 2 timmar tidigare. Jag kunde inte heller somna om. Jag får hoppas att jag överlever dagen med 4 timmars sömn. Men hur som helst så är jag riktigt taggad för att börja jobba, det ska bli spännande.



2008-06-09,  kl 06:14:15


Jag börjar också idag, jag är livrädd :P


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-06-09,  kl 10:58:16


Hoppas du får en fin dag! :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-06-09,  kl 18:40:54

CIrby (wejjo, lillefot, you name it)

         http://cirby.blogg.se/

Hoppas dagen var bra änna dåva.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-06-15,  kl 13:07:43


Lycka till hörru! Själv funderar jag på att sommarjobba på ett självplock, men dom svarar aldrig när man försöker ringa. Får väl lämna en ansökan på telefonsvare eller något. :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: