Min blogg tar semester

2008-06-03,  kl 12:48:42


Som ni märker har min blogg blivit ganska inaktiv. Det beror mest på omständigheterna som sker just nu med det nya livet här i Göteborg. Det kommer vara fullt upp hela sommaren så det kommer inte bli mycket bloggande så vi får säga att min blogg tar semester. Men jag skall försöka uppdatera lite då och då när jag får tid och ork över. 

Idag har jag för första gången på mycket länge varit ute och sprungit med Veronicas mamma. Det var riktigt jobbigt eftersom min kondition inte är så mycket att hurra för. Men jag ska göra mitt bästa och kämpa på minst en vecka och se om det ger resultat. Jag kan tänka mig att det är riktigt skönt att springa när konditionen är i topp. Jag ska även fixa med bostadsbidraget idag och göra några ärenden på skatteverket.

Jag hoppas eran sommar har börjat bra. Nu ska jag återgå till mitt. Ha det!

2008-06-03,  kl 16:07:47


Oh, jag kommer sakna dina uppdateringar, men det kommer väl när det kommer..!

Ha det gott!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: