Ett hjärta av hasselbackspotatis

2008-02-03,  kl 17:01:19


image67
Igår bjöd jag min älskling på en hjärtformad hasselbackspotatis och jag byggde en pyramid av sockerbitar. Är jag kreativ på ett sjukt sätt? Eller har jag så tråkigt ibland att jag desperat försöker göra något åt saken? I alla fall blev hon glad för den, men kanske mest för att det var en god hasselbakckspotatis.

Idag fick jag även låna pengar av papa. Men det kändes inte bra att fråga med tanke på vad han går igenom just nu. Men jag har lovat mig själv att han skall få tillbaka allt och lite till så fort jag får mina pengar från CSN. Skolan är så slappa på att registrera betygen som jag behöver. De förstår inte att det är så mycket som står på spel om vi inte får pengar. Men nu så har en lärare sagt att han skall ta tag i saken på måndag så vi får hoppas på att jag får betygen då. Snart skall jag iväg till affären, skall bara käka upp mina nudlar. Man skall ju inte gå hungrig när man handlar sägs det ju.

Ta hand om er!

2008-02-03,  kl 17:35:06


Yes, it was a fin and god hasselbackspotatis.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: