Fan vad intressant...eller inte!

2008-02-01,  kl 05:24:18


image63
Idag när jag satt på bussen plockade jag upp dagens lokaltidning från Aftonbladet och börjar bläddra mig igenom den. I tidningen läste jag att Rinkeby äntligen, men bara kanske, skulle få en flaggstång på torget. Jag blev helt från mig, skulle det äntligen ske? En flaggstång mitt på torget? Det här har jag väntat på så länge. Jag blev så uppspelt att jag var tvungen att berätta det för mina nära och kära när jag kom hem. Vi alla blev överlyckliga. Vi kunde knappt tro att man har börjat diskutera om att resa en flaggstång i Rinkeby. Vi blev så glada att vi tog varandra i hand och studsade glatt ut i staden och spred den glada nyheten. ... Seriöst? Vad tänkte skribenten egentligen? Tror personen på fullaste allvar att någon verkligen bryr sig? Jag hade inte ens brytt mig om jag bodde i Rinkeby. Det är för fan bara en flaggstång vi pratar om. Vad skall man skriva om här näst? Att farbror Kurt tänker måla om fasaden på sitt garage? Nej, skärpning nu. Det måste finns viktigare saker att skriva om.

Men nu över till resten av dagen. För idag blev jag klar med omkodningen av projekt/företagshemsidan till skolan. Jag hade jobbat hela kvällen igår och långt in på natten och jag fortsatte även idag med det sista. Nu är jag klar och hemsidan och den ligger uppe på en tillfällig adress (http://www.tjelvar.org/~1te02b_lilo/index.html). Ni får gärna kolla in den och säga vad ni tycker. jag är medveten om att koden inte är perfekt, men jag tror det duger för att klara kursen. Jag måste se till att jag får mina resterande poäng från skolan så att vi kan få CSN-pengarna någon gång.

Snart skall jag och älsklingen se The Golden Compass, den verkar helt okej. Ni lär få se en recension av filmen inom kort.

Ha det gött gott folk!

2008-02-01,  kl 05:27:19


fancy dode


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-01,  kl 05:27:46


riktigt snygg blogg du har..
godmorgon förresten :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-01,  kl 05:34:16


tack så mkt..nu blev jag glad ;)
hoppas allt är bra


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-01,  kl 05:42:11


jag vaknade nyss..har lite problem med sömnen och så:(-..sover på fel tider o så.
Borde ju passa på att sova nu..men det är svårt när det e oväder ute:(


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-01,  kl 05:52:06


här blåser de mkt fortfarande åsså snöblandat regn..så irriterande när det gör massa ljud på fönstret så man inte kan sova


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-01,  kl 06:01:24


En till morgonpigg, haha


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-01,  kl 06:02:17


tack så mkt..kommer nån lekbilder på hunden sen så då får du gärna kommentera


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-01,  kl 08:45:39


Riktigt snyggt!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-01,  kl 12:16:45


Sidan var jättesnygg! Fräsch!
Hehe ja man kan ju börja fundera när det mest intressanta att skriva om är en flaggstång :-D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-01,  kl 16:15:11


Svar: nej, jag ar fulast i varlden!!!!!!!!!!!!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-02,  kl 18:35:00


Nyhetstorka ;)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-02,  kl 18:43:39


Jag har ritat den "själv" men jag har givetvis kollat på ett foto av honom ;) Egentligen är det ju inte så svårt att göra sådana bilder i Photoshop med rätt filter och sådär, men den här är uppbyggd av olika små fomer i olika färger :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-02,  kl 18:48:13


Den sidan är jättefin :) Har du kodat allt själv, eller har du använt något program, typ dreamweaver? Den är jättesnygg :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: