Göteborg i sommar, hoppas jag

2008-02-27,  kl 17:52:05


image89
Ja nu är man tillbaka och det är skönt, även om jag saknar Göteborg och Veronicas mamma och katten. Veckan var underbar. Vi åt en massa Sushi och handlade lite smått å gott, bl.a. en mobil åt baby som är hennes nya favorit. Jag fick även träffa Elin för första gången. En trevlig tjej som var glad att få komma tillbaka till Göteborg en sväng. Vi tre tog en fika och kollade lite på kläder m.m. på Shock. Intervjun på Liseberg gick som en dans. Jag var lite nervös innan, men det försvann ganska fort. De sa att man skulle få svar i slutet av mars om man får komma på andra intervjun eller inte, den intervjun som oftast leder till jobb. Men idag fick jag ett mail där det stod att jag kunde bestämma tid för ett möte på Lisebergsbyn. Jag har alltså blivit antagen för nästa intervju, bara några dagar efter första. Fan, jag måste verkligen ha gjort ett bra intryck på dem. Jag bestämde mig för den 10e mars kl 9:00 så det blir till att åka tillbaka till Göteborg tidigare än vad vi trodde. Men älsklingen blir nog glad för det ändå. Men det ser mycket bra ut, det lär troligen bli jobb i Göteborg den här sommaren och jag är helt uppspelt av tanken. Vi får hoppas på det bästa nu!

2008-02-27,  kl 18:14:45


Åååh, det låter ju underbart!! :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-27,  kl 19:23:32


Götteligöttgöttgöttish! :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-28,  kl 15:40:35


hoppas du får det då =)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-03-02,  kl 22:57:41


Blinka aldrig mer i mina kommentarer igen.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-03-03,  kl 19:16:46


Åh, va kul!!! Superglad för din och eran (men även min egen) skull! Vi får väl äntligen ses nu snart då ^:^

*kram*

Ha det bäst!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: