Göteborg, staden med friterad fetaost

2008-02-21,  kl 23:29:00


Ja, då var det kanske dags att blogga lite igen. Jag har varit helt upptagen i underbara Göteborg där vi bor hos Veronicas mamma som vi lyckades skrämma livet ur när vi försökte ta os in i lägenheten. Men det gick snabbt över till glädjetårar och gruppkramskalas. Katten är lika go som vanligt, fast den jävlen bet sönder mina hörlurar. Det är tacken när han fick en fin klöspelare med liggkudde. Men men, jag hittade likadana lurar på Teknikmagasinet för en billig slant, Vejjo tog ett par också. Jag har även bytt Wii'n mot en 360 och hitills känns det riktigt bra. Ångrar ingenting ännu, även om baby kanske är lite ledsen.

Den här kvällen bjöd älsklingen på resturang Paros, en trevlig liten grekisk restaurang med otroligt god mat. Jag blev förtjust i deras friterade fetaost och Tzatziki. Det var riktigt romantiskt, iaf den mest romantiska stunden vi har haft på länge iaf. Även om maten inte blev uppäten kändes det ändå som en lyckad kväll. Jag antar att vi kommer ligga och mysa i sängen en stund nu när hon har vaknat och kanske avsluta dagen med en film. Slutligen vill jag bara säga att jag älskar Göteborg och jag ser mitt framtida liv här tillsammans med Veronica. Och så vill jag tacka hennes fina mamma som låter oss bo här, tack tack!

2008-02-21,  kl 23:32:50


Ujuj, alla älskar vi Göteborg och kattjäveln. Paros är lätt den goaste restaurangen i världen! Pusselipusspuzz!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-21,  kl 23:53:32


Det låter fint det! :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-22,  kl 16:15:53


en gång i göteborg alltid göteborg ;) snart bor du här för alltid ;)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-25,  kl 16:39:52

Josefina (svärmor)


Saknar er :-(

Tack så jättemycket för den fina Mirandanalle jag fick av er!

Kram

Svärmor


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: