Herr Smartskaft (jag)

2008-02-16,  kl 18:09:18


Jag skämms lite nu. Tidigare skrev jag att det har varit problem med att kommentera mina inlägg på bloggen och jag gjorde ett "test-inlägg" för att se om problemet kvarstod. Det visade sig att det inte var några problem utan det var jag  som hade klickat på att jag skulle godkänna alla kommentarer innan de publicerades, därför syndes inga kommentarer...för jag hade inte godkännt några ännu. Tack för hjälpen ändå, varsågod att skratta!

2008-02-16,  kl 18:14:41


Okej, jag skrattar. HA HA HA HA! :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-16,  kl 22:44:32


Hähä!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: