Jag som bloggdesigner?

2008-02-08,  kl 08:05:52


Det har kommit till min lärdom att folk gillar min bloggdesign och somliga har frågat efter min hjälp, även erbjudit en liten summa pengar för besväret. Eftersom jag tycker om att designa hemsidor och hjälpa andra och som ett plus i kanten en liten extra inkomst så kanske man skulle börja designa folks bloggar? Låter det intressant? Hör gärna av dig om du har en blogg som du vill fräscha upp.

2008-02-08,  kl 08:18:12


det beror ju på priset...


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-08,  kl 08:18:15


Ta betalt då ffs, rätt tråkigt för mig när du sitter flera timmar i sträck ;) så betalt ska du fan ha för det :P


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-09,  kl 01:15:30


Haha! Säg till när det börjar gå bra så kan du anställa mig ;) mouhaha


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: