Ljusa tider på G

2008-02-07,  kl 14:35:24


image75
Äntligen ser framtiden, i alla fall den närmsta tiden, ljus ut. Veronica har börjat ny kurs och har till slut fått ihop tillräckligt med poäng för att kunna få studiestöd från CSN och vi väntar spänt på besked. Men det ser bra ut. Hon som jag fick prata med igår sa att det såg ut att vara grönt och att hon skulle ta ett beslut idag.

Nu är älsklingen i skolan och jag är så glad att hon trivs. Jag skall snart börja städa och göra lite fint tills hon kommer hem. Jag har även gjort ännu ett bidrag i Wasa-tävlingen, jag måste verkligen tycka att det är skoj att designa knäckebrödspacket. Ni hittar den >HÄR<. Ni får gärna rösta på den också, makes me happy you know. *wink*

Nu ropar diskborsten och dammsugaren på mig, dags att städa.

2008-02-07,  kl 16:59:48


Snarare inte ljust än på ett tag, jävla horskola -_-


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: