Om hon ändå kunde förstå

2008-02-04,  kl 10:52:08


Jag önskar att hon förstod hur mycket hon betyder för mig. I hela mitt liv har jag mer eller mindre känt mig ensam och varit utanför. Men när jag träffade henne så har jag kunnat se ljus och hopp. Jag blev den lyckligaste killen på jorden den dagen vi blev tillsammans. Idag är jag fortfarande överlycklig att jag har henne. Men hon förstår inte det. Hon förstår inte att jag vill dela mitt liv med henne. Hon förstår inte att det är hon jag vill vakna upp bredvid varje morgon och höra hennes lugna andetag. Det är hon jag vill se världen med och uppleva livets motgångar och äventyr. Jag skulle aldrig tänka mig byta ut henne mot någon annan. För det finns ingen annan som kan få mig att känna mig såhär levande som hon. Om hon bara kunde förstå, vad enkelt allt hade varit då.

image71

2008-02-04,  kl 13:06:38


aww, tack baby!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-07,  kl 15:14:33


Tänk om min pojkvän kunde skriva såna där saker! Men han pratar bara om stora tv-apparater och webdesign.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: