Såhär en fredagskväll...

2008-02-15,  kl 22:00:27


Jag är proppmätt. Vi har precis ätit Buffalowings med klyftpotatis och morotsstänger  som vi har dippat i olika matlagningsfraiche, mums. Dagen har varit bra, lite träningsverk efter gårdagens storstädning och möblering som jag gjorde medan baby var i skolan. Jag flyttade runt hela lägenheten även fasat hon var tveksam. Speciellt tveksam till att flytta ut sängen från sovalkoven. Men det visade sig att den nya möbleringen blev bättre, och mysigare. Det känns dessutom mer hemtrevligt med ett komplett matbord med stolar. Nu sitter jag och skriver i den gamla sovalkoven som nu har blivit ett litet mysigt film/spel-rum med levande ljus och grejer. Snart skall vi se på film, kanske sova en liten stund för att vara vaken resten av natten. Hoppas eran dag har varit bra. Berätta gärna lite om den för mig och vad ni tänker hitta på i helgen. Själv tänker jag bara slappa och tvätta en massa tvätt. Ha det gött! 

2008-02-15,  kl 22:40:39


Idag har jag tittat på 3 föreläsningar... Jag är sjuk och seg, mår jag bättre imorgon så kanske fest då..


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-15,  kl 22:49:28


Det blev bra, och slappa som fan ska vi göra :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-16,  kl 07:17:21


I blev noejd! Nu ligger du och prasslar med det varma täcket :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-16,  kl 16:33:46


Svar. Samma här, man blir på så bra humör då :))
Trevlig helg!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: