Vill du ha en designad blogg?

2008-02-11,  kl 09:06:09


Ja, jag har bestämt mig, jag skall börja designa bloggar. Igår gjorde jag som sagt http://byggmaria.blogg.se och innan det gjorde jag http://syberia.blogg.se. Jag hade tänkt mig ett par hundra beroende på omfattningen och hur mycket som behövs göra. Ibland kanske man bara vill ha en designat "logga" och ibland en extreme blogg makeover.
Har du en blogg som behöver ett ansiktslyft så hör av dig vettja!

2008-02-11,  kl 09:07:10


haha jasså. om han är grym på sånt där med musikaler så? :P


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-11,  kl 21:28:58


jaa jag vill ha hjälp :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-02-29,  kl 21:24:07


Du vet att bägge blogglänkarna länkar till samma sida?


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: