Avslag såklart

2008-01-22,  kl 14:31:35


Nu är det klart. CSN gjorde avslag efter drygt en månad med falska förhoppningar, så vi får inga pengar nu. Det känns ju jävligt trevligt när man har levt på 30 kr sen fredags och man vet att det inte kommer bli mycket bättre. Enligt CSN läser hon inte tillräckligt med poäng och det spelar ingen roll ifall hon är hörselskadad eller inte, lika för alla enligt CSN, dumma jävlar. Vi har dock fått bra stöd av folk runt omkring och det känns skönt att folk bryr sig, tack till er! I morgon skall jag ringa handikappombudsmannen och be om tips på hur vi kan gå vidare med detta. Jag återkommer med uppdateringar på processen.

Ha det bra!

2008-01-22,  kl 14:44:34


Jag håller tummarna för er och hoppas att det går bra!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-01-22,  kl 16:03:04

Josefina *svärmor*


Jävla CSN! *arg*

Håller tummarna för att det kommer att ordna sig för er!

Älskar er


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-01-22,  kl 16:10:29


Jag håller tårna också. Labb you!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: