Lite om mig

2008-01-11,  kl 13:03:14


image6
Jag heter Linus, är en kille på snart 22 år som är född på Gotland men lever nunmera ett lyckligt liv tillsammans med min underbara sambo Veronica i Stockholm. Jag pluggar IT, Medier och Design på Södertörns Högskola men har även pluggat 2 år på Spelutveckling & Grafik i Visby, men hoppade av pga. oseriös utbildning. Jag driver även ett konsult/webbpublicerings-företag tillsammans med en vän. Mina största intressen är spel och design och det är något som har genomsyrat större delen av mitt liv. Men jag även förtjust i film (har nog närmare 200 köpta DVD-filmer i min samling), musik, fotografering, rita och...tja, vara allmänt kreativ lixom!

I framtiden bor jag och Veronica troligen i hennes hemstad Göteborg och det skall bli spännande. Det känns som att börja ett nytt liv och det tackar jag inte nej till. Jag är dock osäker på vad jag vill jobba inom. Men jag har en ganska bred utbildning då så det lär inte vara några problem att hitta något att försörja sig på.

Ja, det var väl lite om mig.
Ciao!

2008-01-11,  kl 14:05:06

Lillefot


sweet dude! :-D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: