Portugal

2008-01-14,  kl 10:35:38


image13
Idag pratade Veronica och jag om att resa till Portugal i sommar och hälsa på hennes släkt. Förutsatt att vi båda får sommarjobb så att vi har råd att åka. Det bästa vore om vi kunde få jobb i Göteborg, men man skall inte hoppas på för mycket. Jag vill i alla fall jobba i Göteborg i sommar. Är trött på campingen på Gotland (där jag har jobbat under 5 år nu). Vi tänkte även bjuda Veronicas mamma på resan, det kan hon behöva. Jag hoppas verkligen att vi åker för jag har aldrig varit utomlands och Portugal känns som en bra start och ett perfekt sätt att umgås med min baby.

2008-01-14,  kl 11:14:03


Håller tummarna för Er!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-01-14,  kl 16:47:50

Lillefot


FANCY DUDE!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-01-17,  kl 14:47:23


ja portugal är jätte härligt :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: