Till min älskling

2008-01-19,  kl 06:41:39


Det finns många vackra blommor. Men det finns alltid en speciell som man tycker bäst om. En blomma som ger en glädje och hopp. Jag hade lyckan att finna just denna blomma och sedan dess har mitt liv blivit ljust som om blomman vore solen själv med sitt underbara sken och glädje. Utan dig är jag ett vilset bi i mörker.

image36


2008-01-19,  kl 06:52:17

Lillefot


VAD FINT! :D i will lov you, forever and ever!!!!!!!!!!!!!! utan dig är jag ingenting. kent - utan dina andetag är våran låt. SÅDESÅ!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-01-19,  kl 06:52:23


va fint


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-01-19,  kl 11:28:23


Naw :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: