Ur hjärnskakningen kom en idé

2008-01-27,  kl 00:02:56


Lördagen har dagen präglats av en mindre hjärnskakning efter gårdagens strapatser när vi lekte svimmleken för andra gången. Första gången gången svimmade jag och slog huvudet i golvet. Andra försöket skulle Veronica vara beredd att knuffa mig mot sängen så att jag skulle landa mjukt. Men när jag svimmade så råkade jag slå till henne och jag ramlade åt andra hållet, slog ögonbrynet i bordet och skallade sedan golvet. Jag mådde inte så bra när jag kvicknade till. Men allt ont brukar föra något gott med sig också. Idag kom jag på världens smartaste sak, eller i alla fall det smartaste jag har kommit på idag. Om man skall göra många smörgåsar så kan det vara jobbigt att bre på smöret med en liten smörkniv. Ta istället en slickepott med en klick smör. Det räcker att du gör ett drag över mackan så är den färdigbredd. Smöret bör gärna vara lite mjukt. Det spar tid och stress. Hoppas du får nytta av min lilla idé någon gång.*smile*

Ha det fint!

2008-01-27,  kl 00:10:32


mitt snuggo ar smartelismartsmart :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-01-27,  kl 00:20:29


Haha ja det ska jag minsann testa!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-01-27,  kl 10:39:09


Hehe, bra idé! Är lite nyfiken dock, hur leker man svimmningsleken??


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-01-29,  kl 13:03:39


VARFÖR leker man svimningsleken? Tror knappast att det är för att få "smarta idéer".


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: