Välkommen

2008-01-11,  kl 12:12:59


image3
Jag har nu gjort det, så som många andra. Jag har skapat en egen blogg och följt trenden. Utan någon större tanke på vad jag skall skriva om har jag ägnat flera timmar under de senaste dagarna och snickrat på bloggen. Nu sitter man här efterhand och funderar på vad jag skall fylla sin blogg med. Tomma tankar snurrar runt i huvudet som en evig karusell med någon glad, men irriterande melodi och jag tycks inte komma någon vart längre. Men det här är ju ändå min blogg. Jag kan ju skriva vad fan jag vill. Ja, jag får till och med svära utan att behöva bry mig om någon tar illa upp. Så egentligen finns det inga gränser. Med ett sunt förnuft och lite tid kan jag skriva vilken smörja jag helst känner för. Nu är jag igång. Min blogg är skapad och det är dags för mig att börja blogga. Kanske över en caffè latte bara för att vara lite extra trendig?

Anyway, jag hälsar er välkomna till min blogg!

/castru

2008-01-11,  kl 23:30:37


Tack! :D
Skriv om det du vill, för det är din blogg! :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-01-12,  kl 18:38:11


skriv om hur vi träffades :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-03-13,  kl 08:48:53


Skitkul med en kille som bloggar och jag gillar dina filmrecensioner från äldre till nyare filmer. Går det bra om jag länkar till din sida från min? Ha en fin dag..
=)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: