Födelsedagsfirande

2008-03-27,  kl 01:00:58


Jag är nyligen hemkommen från firandet av min älskling som fyllt 21 år precis. Jag bjöd henne på restaurang och bio. Det blev filmen Horton som jag kommer skriva om lite senare. Restaurangbesöket skulle bli mer speciellt än vanligt. Men eftersom Veronica omedvetet var så envis så blev det inte exakt som jag hade tänkt mig. Jag bad henne nämligen att gå i förväg och ta ett bord så jag kunde planera lite, men hon ville inte. Jag försökte även låta lite bestämd men nejdå, hon ville stå kvar och vänta på mig. "Fine" tänkte jag. Då får jag väl berätta sen här på bloggen varför jag ville att hon skulle gå i förväg och ta ett bord. Men vi fick våran mat och blev mätta och belåtna. Efter det blev det en trip in till city och kurade oss ner i biomörkret (ett förvisso skitig biosalong och aningen för salta popcorn). När vi kom hem från den långa resan så såg vi att hennes kompis Elin hade skickat en fin liten present som fick bli pricken över i:et denna dag. Jag hoppas min baby har haft en mycket bra födelsedag! Jag har i alla fall haft en mycket trevlig dag. Jag älskar dig min sötnöt!

2008-03-27,  kl 01:08:13

Lillefot


tack baby för en fabuloso dag!!!!!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-03-27,  kl 01:18:49


Det låter som en riktigt bra dag! :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: