1 år idag

2008-05-28,  kl 20:46:15



Idag är det ett år sedan vi blev tillsammans. I ett år har hon stått ut med mig. Det har vi förstås firat idag. Det blev en dag i city som började med sushibuffé. Efter det köpte jag ett Nintendo DS Lite till henne och Super Mario 64 DS och sen piercade vi oss på A.N.T.Z. Jag piercade och töjde mina öron 4 m.m. (vilket är mer än vad man vanligen brukar) och hon fick en fin medusa. Det här var helt klart bästa dagen på länge. Allt kändes så perfekt mellan oss. Solen sken och det gjorde vi också. Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur mycket jag älskar henne, men jag hoppas att det här året som har gått och den kommande tiden är ett bra bevis. Det känns i alla fall som att vi går mot bättre tider nu när vi flyttar till Göteborg. Men det kommer dagar då vi nästan hatar varandra. Men vi är fanimej som en blommrabatt. Ibland behövs det lite skit för att kunna växa. 

Nu ska jag försöka få tag på tjejen som skulle hyra lägenheten. Hon verkar inte höra av sig, hoppas fan hon inte bangar ur. Ha det bra!


Blev det bra? =)

2008-05-28,  kl 20:49:11

CIrby


Yez, it waz good. I looooooove you, även fast jag tänker "gå och självdö" när jag är som mest förbannad! :E


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-28,  kl 21:52:45

emmanathalie


jaaa det är gulligt=)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-28,  kl 21:55:20


vad gulligt :)

Ha en fin kväll! :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-28,  kl 22:06:02


Det blev jättebra!

Åååh, grattis till er!! :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-28,  kl 22:31:44


Svar: Japp.. Jag är hans flickvän :P


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-28,  kl 22:34:56


Tack, ja blogg.se´s är verkligen tråkig :)

Haft en bra kväll? Grattis på 1 års dan

Kram


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-28,  kl 22:39:18


Svar: Haha aa ^^


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 22:04:33

pilla


piercad !! Ja kanske men är du tatuerad ??

Jag o mina kids har tänkt o göra en tatuoo som vi har tillsammans o som står för oss ,,, kanske en ide..är den bra eller ??


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: