Chicken Tonight

2008-05-22,  kl 21:15:04


Dagen börjar lida mot sitt slut och magen börjar skrika efter mat. I kväll blir det stekt kycklingfilé. I morgon får vi ett nytt besök av en som är intresserad av lägenheten, eftersom hon som var på besök igår tackade nej idag. Får hoppas på att nästa person inte säger nej. Det börjar som sagt dra ihop sig och vi måste snart flytta till Göteborg. Nu ska jag väcka älsklingen som ligger och snarkar i sängen och sen blir det dags för matlagning. 

Ha det bra!   

2008-05-22,  kl 22:34:33

Wejjo


Jag snarkar inte :(


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-22,  kl 22:35:24

castru


Jo, som fan! ;P


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-23,  kl 07:55:41


Åh, jag tackar för din synpunkt. Min son blir 12 till hösten. Jag lovar att jag inte ska lägga mig i alltför mycket i hans utveckling, jag vill bara vara med på ett litet hörn..
=)
Spännande det låter att få flytta och börja bygga något nytt, och förstår samtidigt att det är skrämmande. Tycker du gör rätt som tänker att det är ett äventyr. Återigen ett jättetack på din synpunkt. Ska absolut ta den till mig och inte styra honom för mycket åt mitt håll. Ha en jättefin dag! =) / M


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-23,  kl 07:58:14


PS! Bilderna i photoshop är jättefina. Och besöksräknaren satt fint där uppe.. =) DS!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: