Då var man 22

2008-05-06,  kl 18:25:30


image99

Ja, då har man fyllt 22 år. Det firades på Gotland med en massa bullar och kaffe. Jag fick en fin wokpanna, en kokbok, handukar, pengar och en fin korthållare av min älskling som jag graverade själv. Vi fick bo hos min mamma och det var riktigt trevligt. Vi åt god mat, shoppade på stan och åt glass på glassbarn nere vid hamnen. Det var lite tråkigt att åka tillbaka till Stockholm. Men snart flyttar vi till Göteborg iaf. Vi har nyligen fått besked om att vi har chans att skriva kontrakt på en hyffsat fin lägenhet på Tyghusvägen, norra Göteborg. Hoppas verkligen vi får den. 

2008-05-06,  kl 18:51:12

In Wejjo we trust. (Lillefot)


Yettefheeeent :'D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-06,  kl 19:54:43


Häääärligt! :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-06,  kl 20:17:00


Grattis :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: