Den nya designen är klar

2008-05-21,  kl 16:20:58


Efter många timmars slit och en bitande hunger är jag äntligen klar med den nya blogg-designen. Min förra design var jag förvisso nöjd med, men den kändes så tom och livlös samtidigt, så jag satte lite mer liv i designen. I samma veva passade jag på att ändra lite i upplägget, färger m.m. Hoppas ni tycker att den är snyggare nu än tidigare, det tycker i alla fall jag.


Nu skall jag fixa några smörgåsar och o'boy. 

2008-05-21,  kl 16:30:32


Nice =) riktigt fin blev den!!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-21,  kl 18:43:24

Wejjo


Den blev fin nuttis :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-21,  kl 20:07:42


Väldigt snyggt! Du är grym! :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: