Destination; Gotland!

2008-05-02,  kl 03:01:01


image98

Om några timmar bär det av till Gotland där jag skall fira min och min mammas födelsedag, vi fyller år samma dag (5e maj). Jag borde sova nu för resan kommer bli lång, men jag kan inte. Dessutom så måste jag gå och hämta tvätten ur torkskåpet snart. Det skall bli skönt att få komma hem igen, speciellt nu när det är vår och snart sommar. Glassbaren, here we come! Apropå sommar. Om ett par dagar får vi reda på om vi får en lägenhet i Göteborg eller inte. Jag har sökt som fan den senaste tiden på olika ställen. Men jag hoppas mest av allt att vi får på Lindholmen, de nya lägenheterna vid vattnet ser riktigt trevliga ut. Nej nu skall jag gå ner till tvättstugan och göra lite nytta.

God natt!

2008-05-02,  kl 07:15:46

In Wejjo we trust. (Lillefot)


Hello Gotland, here we come :'D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-02,  kl 09:47:11


Åååh Gotland! Jag avundas er! :D Ha det så gott!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: