En söndag med rymdtema

2008-05-11,  kl 22:03:42


image109

Igår fick vi besök av två indier. De som kanske skulle hyra vår lägenhet över sommaren. De var trevliga och positiva till att hyra. Dock så skulle de titta på en annan lägenhet innan de bestämde sig. På kvällen såg vi filmen Wild Hogs som jag kanske skriver om lite senare. Idag har det varit en riktig slappardag, precis som en söndag skall vara antar jag. Jag har precis blivit klar med en bild som jag har gjort i Photoshop. I slutskedet passade jag på att designa en ny signatur för mina "digitala" arbeten. Snart skall jag laga lite mat och sen skall jag och baby se på film, Stardust kanske.

Thank you, come again! (indisk brytning)

http://castru.bilddagboken.se/p/show.html?id=205857931&directlink=1  

2008-05-15,  kl 23:32:35


Hoppas du kommer igång med bloggandet. =)
Och lycka till med allt från jobb till flytt och uthyrning!
/ M


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-16,  kl 12:27:16


Hur gör ja det? *datanörden snackar* Mohahah!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: