Förbannad

2008-05-28,  kl 23:28:10


Dagen börjar gå mot sitt slut och jag börjar bli hungrig. Har inte ätit något idag förutom sushin. Får rota lite i kylen och se vad man kan åstadkomma. Fick idag reda på att tjejen inte ville hyra lägenheten längre. Fan vad lack man blir, speciellt att hon inte sa något när hon visste att det var bråttom. Får hoppas att nästa person säger ja på en gång och att vi kan få första hyran snart. Vi lär ju inte kunna åka till Göteborg innan vi har hyrt ut. Nu säger jag god natt till er så hörs vi imorgon igen.

2008-05-28,  kl 23:49:49


Fan vad dåligt av henne :(


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-28,  kl 23:52:24


VAR ÄR "hej hoppas du har en bra dag" inlägget??

ville ju skriva att jag hoppas att du har en bra dag, jag menar, bara för sakens skull hehehe


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 02:48:32

CIrby


Hoppas hon självdör, jävla kärring! :(


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: