Grizzly Park (2008)

2008-05-28,  kl 19:50:11




Mitt i skogen har åtta ungdomar med olika kriminella bakgrunder blivit antagna för ett rehabiliteringsprogram som leds av skogvaktaren Bob (Glenn Morshower). Men de är inte ensamma. Det är förföljda av en seriemördare som dödar allt i sin väg. På råga av detta lever ungdomarna bland farliga djur, inte minst en stor grizzlybjörn som har fått dem på spåret. Det blir snart en kamp på liv och död.

Grizzly Park är utan tvekan en av årets absolut sämsta filmer. Jag hade dock inga höga förhoppningar om filmen men det var betydligt värre än vad jag hade förväntat mig. Manuset är värdelöst. Jag förstår inte ens poängen med seriemördaren i filmen. Han uppfyller verkligen ingenting mer än några knivhugg och mer än så kan jag inte säga utan att avslöja allt för mycket. Filmmusiken är horribel och effekterna är som tagna ur en splatterfilm från 80-talet. Skådespelarinsattserna är dåliga. Man kan tro att vissa inte ens har en utbildning och det får hela filmen att framstå som ett filmprojekt i skolan. Den enda som faktiskt gör ett bra jobb är Glenn Morshower som lyckas rädda filmen från en total katastrof. 



2008-05-28,  kl 19:53:27

CIrby


Damn, så jävla kass. BRRRRRR. Jag blev cp av den dåliga musiken, fast det märkte du ;)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-28,  kl 22:04:39


Haha, tack för varningen!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: