Hatar blogg-spammare

2008-05-29,  kl 00:10:44


Någon annan som är riktigt irriterad på dessa blogg-spammare som brukar kommentera i stil med "Hej, har din dag varit bra?" utan att ha läst blogginlägget först/alls. Jag själv läser många blogginlägg dagligen och ibland läser man om personer som har varit med om något hemskt eller tråkigt och sen så får man se att en blogg-spammare har skrivit en sån kommentar. Jag blir lika irriterad varje gång. Det visar ju bara att spammaren skiter fullständigt i om du har haft en bra eller dålig dag, de vill bara att du ska besöka personens blogg. Nej sånna gillar vi inte.

Vore klockrent om jag fick en sån kommentar nu, eller hur?

2008-05-29,  kl 00:28:03


Haft en bra dag? småler och hoppas ironin lyser igenom


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 00:30:26


Men för att komma till saken... Barn. Ja för tusan... Finns så många som skulle behöva en familj, men adoptionsköerna är sjukt jobbiga för tillfället. Konstigt.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 00:32:59

Anonym


Och apropå blogg-spammare. På exempelvis tillvem.blogg.se skrivs det rätt djupa saker, och att någon bara kan "riskera" att titta in och spamma en sån blogg fattar jag inte. Ser ju ruskigt illa ut för den personen av alla andra som läser kommentaren när man tydligt ser att personen i fråga inte läst en rad... Man får ju låga tankar om innehavaren av bloggen i kommentaren...


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 00:37:01


jag igen -fniss- vad ska ni göra i Gbg? eller vad var det som fick er att flytta dit? (om allt nu går i lås och ni kommer iväg).


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 00:39:05


Och förresten... vore jag smart skulle jag lägga en kommentar på varje inlägg, för då är chansen att folk läser min bloggadress och går in där större. Eller hur? Jag har en del att lära i blogspamdjungeln tror jag. Men å andra sidan så är jag inte intresserad av att ligga i nån blogtop heller. Nöjer mig så väl med att skriva lite ibland och få möjlighet att läsa om andras liv här på nätet...


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 00:58:58


Hej, du läs min blogg och kommentera!!!!!!!!!!!!!!!!!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 11:09:47


Aha... Ja då förstår jag. Men det är en trevlig stad. En av mina bästa vänner har just flyttat tillbaka till Gotland. Trevlig ö, men tråkigt eftersom vi inte hinner ses på samma sätt nu som när vi nästan bodde grannar.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 13:00:32


"Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!

Hoppas du får en bra dag idag! :)

Kramar!



2008-maj-29 @ 12:52

URL: http://jyees89.blogg.se "



Nej SÅNA gillar vi ICKET!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 13:15:02


varför inte...!

de är så jävla irriterande! och vad man än gör SÅ FÅR MAN INTE TRYCKA PÅ DERAS LÄNK för att se vem de är, då har dom vunnit!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 13:19:47


haha vad bra då , vad för bil ? :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 13:26:12


hej. såg att du kommenterat mitt inlägg om att det e smått?? jag fattar ingenting för när jag kollar e de stora. Kan ma ej läsa vad andra skriver eller?? fråga en annan om han kunde gå in o titta på min blogg o se men han såg inga konstigheter, vet du vad som kan ha hänt?? Ha det bra /annika


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 14:20:32


ja självklart finns student rabatt ;)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 15:32:28


Haha, ja jag tror jag gör ugnspannkaka nästa gång.. Eller nej förresten.. Jag är ju inge bra på att göra sån. :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 16:07:35


Nu e jag ju bara tvungen



haft en underbar dag idag?


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 21:37:54


Oh, jobbigt. Jag tror jag fick en såndär på mitt inlägg från igår... ?


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 22:02:01


mmm.. så egentligen så törs man intge fråga nu om hur du mår !!!! ;) fast det gör jag ändå .. hoppas det funkar i lgh å vad blir det i gbg ?? tjing !!!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: