Helgen är på ingång

2008-05-23,  kl 17:11:22


Idag har det varit knaonväder. Jag älskar verkligen sommaren och värmen. Om en liten stund kommer nästa person som är intresserad av lägenheten och kollar. Det är nystädat igen, och jag har till och med skurat.  Ikväll ska jag göra rabarberpaj. Det var flera år sedan jag åt det. Vi hittade färsk rabarber på Sabis (vår "lokala" mataffär) för en billig peng. Vad har ni gjort idag? Vad har ni för planer inför helgen?

2008-05-23,  kl 17:30:47


Oh vad gott med paj :) Nu blev jag sugen! :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-23,  kl 18:49:45


Paj! :D Rabarberpaj *mmm* Blåbärspaj *mmm* :) Ja, nån dag får det bli paj här med! Idag har jag pluggat och varit och handlat. Nu lagar jag mat, nån grej i ugnen som förhoppningsvis blir gott! I helgen annars, ja plugg.. och imorgon ska jag fara till Skara på fest. Min gamle lärare har öppnat klubb där :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-23,  kl 20:21:00


oo va gott!! danmark med jobbet imorgon! ;)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-23,  kl 20:36:48

Märta


gott med rabarberpaj! med vaniljsås? eller svart? xD haha

jag skall på islandshästtävling imorgon och titta, med Sara, du vet sara och peter-sara :) och försöka tänka på något roligt :D skall ha matsäck med mig och Chili :P sen borde jag åka på björns födelsedagspartajj.. men jag har ingen kompis att gå med för DU ÄR INTE HÄR! så jag tror ja skiter i det och stannar hemma och glor på melodifestivalen med min lilla gula hund istället. KRAM


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-23,  kl 20:55:33

Wejjo


Jag ska vara med dig, se klart på Död Mans Kista, supa kanske, sova, skita, byta tamponger då och då, gå på toa, duscha, äta chocklad, kramas och pussas med dig och snusa.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-23,  kl 23:42:38


Hahah jag har faktiskt ingen aning vad dom tycker egentligen eller om dom säger det för att fiska kommentarer =P hur skall jag veta? hahah


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-24,  kl 00:08:57


Ha en fortsatt trevlig kväll och helg! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-24,  kl 00:28:37


hahahaha asså? har du inte lite mer konstruktiv kritik? vad skall ändras tycker du ?


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-24,  kl 09:02:44


sv: the wedding date :) om du tryckar på kategorin "Film" så ser du att jag har skrivit om den :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-24,  kl 09:08:22


aha
du menar på länkarna med det blå och lila eller? fö jag får inte bort det
hittar inte dom :S
men jorå det är sant det skall inte vara så. haha Men jag ha ändå inte tid att lägga nerpå min layout eftersom det tar tid. Håller på att göra lite reklamgrejer åt 3 olika företag just nu serru
haha jodo im still on the bus! blääää va tråkigt kasnke hemma i gbg om 30 min
va gör du idag då? hur gammal är du btw?


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-24,  kl 14:03:22


"22 nu" betyder det att du också har fyllt år nyligen? Ja men göteborg är super saknar det verkligen när jag pluggar i jönköping
=)

Ha det super


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: