Jorden snurrar på som vanligt

2008-05-22,  kl 12:02:55


Äntligen har man lyckats vända på dygnet. Vaknade strax innan kl 7 idag. Det var skönt att vakna upp i en nystädad lägenhet och vackert väder. Det är inte många dagar kvar nu tills vi flyttar, och det är inte många dagar kvar tills jag och Veronica firar 1 år tillsammans. Snacka om att tiden har gått fort. Men det har varit den bästa tiden i mitt liv so far.

Jag blev precis klar med en animation som jag har gjort i Photoshop som ni ser här nedanför. Nu sitter jag med spänning och väntar på besked från hon som kanske ville hyra våran lägenhet. Jag hoppas verkligen hon vill hyra lägenheten. Nu skall jag spela lite WoW och ta det lugnt.

image110

2008-05-22,  kl 12:10:28


Wow! :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-22,  kl 13:37:01

Wejjo


Coolt :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: