Om några dagar bara

2008-05-26,  kl 15:32:58


Om några dagar bara så flyttar vi till Göteborg permanent, kanske för resten av våra liv. Det är lite scary, men samtidigt spännande. Idag har vi ätit vår sista måltid på Tullinge Restaurang & Pizzeria, något som älsklingen tydligen kommer sakna mest med sthlm. Dock så var min pizza jag beställde inte speciellt god. Den var fet och det var inte kärnfria oliver. Vilka jävla nötter de e som lägger oliver med kärnor i på min pizza. Men jag blev dock mätt och nu sitter man här igen och har tråkigt. Satt nyligen och redigerade en bild på min älskling i Photoshop. Funderar på att lägga upp lite Photoshop-tutorials om det finns ett intresse för mina läsare. Vad tycker ni?

Här har ni resultatet i alla fall.


 

2008-05-26,  kl 15:36:52


Damn, you make me snygg bäbis. Ja, jävla nötter >< samt att blogg är nötiga de med, rövhoror --


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-26,  kl 15:54:25

castru


Men nu är det fixat, och snabbt gjort dessutom. :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-26,  kl 17:09:45


Snyggt!

Känns bra att få er närmare mig också! :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-06-07,  kl 21:00:31


Jag skulle vilja det :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: