Resultatet blev såhär

2008-05-27,  kl 16:36:10


Efter många timmar non stop-städning är jag nästan klar med köket. Har diskat ALLT, gjort rent alla hyllor och och lådor. Rensat bort det som inte används och lagt tillbaka resten snyggt och prydligt. Gjorde även rent spisen och ugnen. Väggarna och bänken fick även en omgång. Kvar återstår kylskåpet och skafferiet invändigt samt skura golvet. Älsklingen har gjort rent duschrummet/WC som blev skinande rent och TV-rummet. I morgon tar vi resten, sen är vi redo att lämna ifrån oss lägenheten.

Men nu ska vi varva ner och ta en picknick i det underbara sommarvädret.



2008-05-27,  kl 16:41:44

Cirby


Bäbis är dutti :D


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-27,  kl 18:05:51


Du skrev att det var svårt att läsa texten på min blogg, jag har hört det av flera stycken att det ser konstigt ut på deras dator, men inte på min så ska ändra det så fort som möjligt. Tack!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-27,  kl 19:19:22


Duktigt! Hoppas att picknicken blev mysig! :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-27,  kl 19:19:46


gud vaduktig man kan vara... städning är ju det värsta som finns... efter krig då såklart... haha


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-27,  kl 19:35:53


va duktiga ni är! =)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 00:40:57

Anonym


Cooolt! Före och efterbild. Mi lajk! (för att inte tas för en sån där du vet vad så länkar jag inte till min blogg)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: