Städfasoner Del... "fortsättning"

2008-05-29,  kl 15:54:48


Vi har precis tagit en paus från städandet. I kväll får vi nytt besök av en som är intresserad av lägenheten. Hon behövde enlägenhet  omgående och bor själv i Tullinge. Jag hoppas verkligen att hon säger ja idag. Men jag ska nog inte hoppas för mycket nu efter vad som har hänt tidigare. Snart ska jag äta "frukost" och sen blir det väl till att fortsätta. Vi börjar bli klara i alla fall. Återkommer senare, tack och hej.

2008-05-29,  kl 16:20:25


Jo,jag har mest slappat och underhållt min lilla kille. That's it.



Ska du hyra ut eller sälja?


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 16:26:18


Vart ska ni ta vägen då?


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2008-05-29,  kl 16:31:23


Jag håller tummarna!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



     Namn:
      Kom ihåg mig?

     E-postadress: (publiceras ej)
     

     URL/Bloggadress:
     

     Kommentar: